dimarts, 17 de novembre del 2009

La meva experiència en una aula de P3


El dimarts de la setmana passada vam acompanyar a un alumne de 3r curs d'eduacció infantil per veure com és un dia de pràctiques a l'escola.
Jo vaig anar a l'escola Pia Santa Anna de Mataró, vaig estar en una aula de P3 que es deia "les cuques de llum".

Vam arribar de bon matí a l'aula, la mestra ens va presentar als seus alumnes, ens vam posar en rotllana i vam fer el que els hi diuen el "bon dia". Després van jugar a ser pintors, i la mestra els hi va ensenyar els colors primaris, i un per un, amb un caballet i pinzells van fer els seus dibuixos. Després van obrir els racons de joguines i contes, i van estar jugant fins l'hora d'anar al pati. Després del pati es van posar en fila per anar a dinar.
Per la tarda van fer "punxons" van tenir que punxar amb un punxó un caminet en una cartulina, i després van estar jugant i escoltant cançons. Després van sortir una estona al pati, i per acabar el dia, van escoltar una cançó que els hi havia agradat molt i van venir els pares a buscar-los. Els infants van ensenyar les seves obres d'art que havien fet amb pintura pel matí als seus pares.

Per mi ha sigut una experiència extraordinària, crec que definitiva per acabar-me de convèncer que realment en un futur em vull dedicar a ser mestre d'infantil.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada